środa, 29 czerwca 2011

Poduszki cd.

Zaczynam nie od poduszek, a od kompletu kuchennego - rękawica + podkładka. STRASZNIE podoba mi się materiał. Zrobiłam kilka kompletów, ale poszły w świat. Zrobiłam też z innych materiałów, ale zdjęcia zrobię później, żeby nie przynudzać. 




Za to poprzynudzam poduszkami, które mam "na zapas" - na początek kotki:



 W tym poniżej pyszczek chyba pójdzie do poprawki


I mniej udany według mnie niestety:


Na koniec serduszka - też miały kilka wersji, ale "wyszły" zanim zrobiłam im zdjęcia.


A - i jeszcze króliczek:


Teraz czekam na wenę, bo maszyna czeka na pokrowiec i Mała na woreczek na buty do szkoły. Co prawda do września kawał czasu, ale im szybciej się zabiorę za to - tym lepiej.

3 komentarze:

  1. Świetne poduszki, komplet kuchenny też. Ciekawe pikowanki i aplikacje. W ogóle blog bardzo dobrze się zapowiada:) Będę tu do Ciebie zaglądać....

    OdpowiedzUsuń
  2. Veľmi krásne, milé. Som rada, že som našla tvoj blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Quanti lavori veramente deliziosi!
    Ciao dall'Italia

    OdpowiedzUsuń